Zestaw naczyń jednorazowych

Show the MENU

banner RPO
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu  Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4 z dnia 21.06.2013

Zapytanie ofertowe na wykonanie usług z zakresu promocji projektu pn: „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013”.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).

  1. Beneficjent (zamawiający):
    Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    ul. Nowości 32, 95 – 011 Bratoszewice
  2. Nazwa projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013 ,,Kościerzyński Dzień Ziemniaka – jesień w Polu i Ogrodzie”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup zestawu naczyń jednorazowych w ilości 1000 sztuk.

    Zakres zamówienia
    zestaw naczyń jednorazowych
    (kubek styropianowy 0,25l,kubek plastikowy brązowy, talerzyk papierowy średnica 15 cm, tacka papierowa typu muszelka, łyżka, widelec)

  4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
    Cena = 100%
    Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną.
  5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Kościerzyn 77, 98 – 285 Wróblew pow. sieradzki
    Termin realizacji zamówienia: 29.09. 2013 r.
  6. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
    Oferty należy przesłać w formie emaila na adres: h [dot] przybylskaatlodr-bratoszewice [dot] pl. do dnia 02.07.2013rdo godz. 10.00w temacie wpisując „Kościerzyński Dzień Ziemniaka - Jesień w Polu i Ogrodzie”

    Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
    Ofertę cenową – zał. nr
    Oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  8. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
    Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 03.07.2013r.O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie emaila najpóźniej w dniu 04.07.2013r.na adres mailowy podany w ofercie cenowej. W terminie 5 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wyłonionym w wyniku postępowania wykonawcą zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

załącznik nr 1 - formularz ofertowy - pobierz
Załącznik nr 2 Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Kościerzyn, dn. 21.06.2013r


banner RPO

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu  Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego
 
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY nr 4 z dnia 21.06.2013r
 
Dokonano rozstrzygnięcia ofert na zakup zestawu naczyń jednorazowych do degustacji potraw w ramach projektu pn. „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.
Na zapytanie ofertowe nr 4 z dnia 21.06.2013 dotyczące zakupu zestawu naczyń jednorazowych do degustacji potraw umieszczone na stronie www.lodr.bratoszewice.pl i wysłane do trzech podmiotów, odpowiedział jeden oferent.
Wybrano  ofertę firmy „BUDTECH” Spółka z o.o. HURTOWNIA OPAKOWAŃ, 98-200 Sieradz, ul. P.O.W. 58, na kwotę  334,62 zł. brutto , której udzielono zamówienia.
                                                                                     
Bratoszewice 03.07.2013r