Wykonanie banerów

Show the MENU

banner RPOProjekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego

ZAPYTANIE OFERTOWE dnia 23.07.2012
 
Zapytanie ofertowe na wykonanie usług z zakresu promocji projektu pn: „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013”.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).

  1. Beneficjent (zamawiający):
    Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego zs. w Bratoszewicach, 95-011 Bratoszewice, ul. Nowości 32
  2. Nazwa projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013 ,,Kościerzyński Dzień Ziemniaka – jesień w Polu i Ogrodzie”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie banerów

    Zakres zamówienia


    Wykonanie banerów w ilości 3 szt. o wymiarach 80 cm. x 600 cm:
    na białym tle
    materiał do produkcji banerów
    wg projektu graficznego, który będzie udostępniony przez beneficjenta:

    banner Dnia Ziemniaka

     logotypy graficzne są dostępne na stronie internetowej RPO WŁ pod adresem: http://cop.lodzkie.pl/index.php/informacjaipromocja/logotypy.html

  4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
    Cena = 100%
    Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną.
  5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego zs. w Bratoszewicach, Oddział Kościerzyn, 98-285 Kościerzyn
    Termin realizacji zamówienia: 10 września 2012 r
  6. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
    Oferty należy przesłać w formie emaila na adres: h [dot] przybylskaatlodr-bratoszewice [dot] pl do dnia 1 sierpnia 2012 do godz. 10.00 w temacie wpisując „Baner - Kościerzyński Dzień Ziemniaka - Jesień w Polu i Ogrodzie”

    Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

  7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

    Ofertę cenową – zał. nr 1

  8. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
    Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 3 sierpnia 2012r.
    O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie emaila najpóźniej w dniu 6 sierpnia 2012r. na adres mailowy podany w ofercie cenowej.
    W terminie 5 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wyłonionym w wyniku postępowania wykonawcą zamówienia.
     
    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
     

Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Cena = 100%
Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną.

Bratoszewice, dn. 23.07.2012r.


banner RPO

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY z dnia 8.08.2012r

Dokonano rozstrzygnięcia ofert na  wykonanie banerów w ramach projektu pn. „Kościerzyński Dzień ziemniaka – jesień w polu i ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.

Na zapytanie ofertowe z dnia 23.07.2012 dotyczące zamówienia zakupu materiałów promocyjnych typu banery, umieszczone na stronie  www.lodr.bratoszewice.pl  i wysłane 3 wykonawców , zgłosiło się czternaście  firm,  wybrano ofertę  PLAKAPOL Grzegorz Biedal, Zenon Biedal, Młynisko 47, 98-350 Biała na kwotę  297,66zł. brutto, której udzielono zamówienia.