Manager projektu

Show the MENU

Grafika RPO

Ogłoszenie z dnia 13 grudnia 2012 r.

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza konkurs dla naboru ofert na świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu czynności Menedżera projektu dla projektu pn. „e-Doradca ziemi łódzkiej”. współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013 Oś Priorytetowa IV. Społeczeństwo informacyjne, Działanie IV.2 E – usługi publiczne

Postępowanie jest przeprowadzane na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – dla którego wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro.

I. Zamawiający:
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach, 95-011 Bratoszewice,
ul. Nowości 32

II. Nazwa projektu: ,,e-Doradca ziemi łódzkiej”

III. Cel: Zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji projektu poprzez przekazanie usługi zarządzania i koordynowania pracami projektu wyspecjalizowanemu podmiotowi
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Menedżera projektu, w szczególności na koordynacji działań związanych z projektem i udzieleniu wsparcia Zamawiającemu w realizacji projektupn. „e-Doradca ziemi łódzkiej”, poprzez dołożenie wszelkich starań, aby projekt został zrealizowany zgodnie z harmonogramem i budżetem projektuopisanym we wniosku o dofinansowanie oraz zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku Beneficjenta Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

  1. Menedżer projektuzobowiązany będziedo wykonywania wszelkich czynności związanychz Projektem w zakresie opisanym poniżej:
    nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu,
    nadzór nad poprawnością prowadzonej na bieżąco dokumentacji projektowej,
    monitorowanie procesu prawidłowego wydatkowania środków, zgodnie z budżetem projektu,
    monitorowanie realizacji zadań kluczowych dla terminowego zakończenia projektu,
    nadzór nad prawidłowym rozliczeniem projektu,w zakresie prawidłowości i terminowości sporządzania wniosków o płatności wraz z niezbędnymi załącznikami, dokumentami i opracowaniami w okresie trwania projektu;
    monitorowanie postępu w realizacji poszczególnych zadań projektu, w tym postępu osiąganych wskaźników produktu i rezultatu,
    wykonywanie okresowych ocen zgodności przebiegu prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
    świadczenie usług doradczych na rzecz Zamawiającego w razie prowadzonej kontroli projektu przez organy do tego uprawnione,
    przekazywanie Zamawiającemu wszelkich opinii, dokumentów, informacji i analiz związanych z realizacją projektu, w wersji elektronicznej w postaci otwartej i niekodowanej,
    reprezentowanie wraz z Zamawiającym interesów projektu w kontaktach z Instytucją Zarządzającą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu,
    nadzór nad prawidłowością prowadzanych działań o charakterze informacyjno- promocyjnym.
    doradztwo w zakresie procedur oraz sposobu prowadzenia projektu, zgodnie z podręcznikiem RPO WŁ dla beneficjentów realizujących projekty współfinansowane ze środków RPO WŁ
  2. Menedżer projektubędzie zobowiązany do niezwłocznego odpowiadania na pisemne wnioski i zapytania Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od przekazania informacji przez Zamawiającego.
  3. Menedżer projektubędzie zobowiązany do bezzwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o zdarzeniach, mogących mieć wpływ na prawidłowe i terminowe zakończenie realizacji projektu.
  4. Menedżer projektuprzez okres realizacji projektu, zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu ocen zgodności przebiegu prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym, nie rzadziej niż raz na kwartał. Informacja ta będzie miała charakter pisemnego sprawozdania i będzie zawierać informacje na temat stopnia wdrożenia projektu, poziomu osiąganych wskaźników oraz rekomendacje związane z jego dalszą realizacją.

V. Inne wymagania i warunki realizacji umowy:
Menedżer projektubędzie zobowiązany co najmniej raz w miesiącu do przeprowadzenia monitoringu realizacji projektu bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego – Bratoszewice ul. Nowości 32.
Wysokość wynagrodzenia zaproponowana w ofercie będzie miała charakter ryczałtowy. Wynagrodzenie płatne będzie w ratach wypłacanych kwartalnie po każdym przepracowanym  kwartale.

VI. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Cena = 100%
Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną.

VII. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Usługa może być świadczona w miejscu dowolnym, wskazanym przez Menedżera projektu,w sposób nie utrudniający Zamawiającemu w swobodnym kontaktowaniu się z Menedżerem projektu.
Menedżer projektubędzie zobowiązany raz w miesiącu do przeprowadzenia monitoringu realizacji projektu bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego – Bratoszewice ul. Nowości 32.

Termin realizacji zamówienia:
Usługa będzie świadczona w okresie od 1 stycznia 2013 r. do dnia zakończenia finansowej realizacji projektu tj. do dnia15 grudnia 2014 r.

VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty wraz z załącznikami należy przesyłać w terminie do 21grudnia 2012 r. do godz. 9.00 w formie:

  1. email na adres: adminatlodr-bratoszewice [dot] pl w temacie wpisując „Oferta na Menedżera projektu e-Doradca ziemi łódzkiej”
  2. osobiście, na adres Łódzkiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach, ul. Nowości 32 95-011 Bratoszewice w kopercie z dopiskiem „Oferta na Menedżera projektu „e-Doradca ziemi łódzkiej”
  3. fax. 42 719 66 99 z dopiskiem „Oferta na Menedżera projektu „e-Doradca ziemi łódzkiej”

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

IX. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi zapewnić, żeposiada wiedzę i doświadczenie orazpotencjał ekonomiczny, techniczny i ludzki w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy. W tym celu wykonawca złoży oświadczenie, będące załącznikiem do oferty, o spełnieniu warunku udział w postępowaniu.

Wykonawca zobowiąże się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością przy uwzględnieniu posiadanego doświadczenia, wiedzy i znajomości tematyki wdrażania projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.W tym celu wykonawca złoży oświadczenie, będące załącznikiem do oferty, o spełnieniu warunku udział w postępowaniu.

Wykonawca złoży oświadczenie o wyrażeniu zgody na zbieranie i przetwarzanie informacji dotyczących danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), dla celów związanych z realizacją projektu pn. „e-Doradca ziemi łódzkiej”.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę na dowolnym druku lub formularzu.
Oferta musi zawierać wszystkie wymagane załączniki.

Oferta musi zawierać następujące elementy:

  • cenę podaną w zł brutto
  • w razie podawania ceny netto, należy wskazać także stawkę podatku VAT
  • dane kontaktowe Wykonawcy (adres kontaktowy albo e-mail albo numer telefonu z numerem fax.)

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwracania się do wybranych wykonawców z prośbą o złożenie wyjaśnień co do złożonej oferty.

X. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 grudnia 2012  o godz. 10:00.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie email, telefonicznie lub faxem, z wykorzystaniem danych zawartych w ofercie cenowej.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Bratoszewice, dn. 13 grudnia 2012 r.


Grafika RPO

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY z dnia 24.12.2012
W dniu 24 grudnia dokonano rozstrzygnięcia ofert na świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu czynności Menedżera projektu dla projektu pn. „e-Doradca ziemi łódzkiej”.
Na zapytanie ofertowe z dnia 13.12.2012 dotyczące zamówienia na świadczenie usługi menedżera projektu, zamieszczone na stronie www.lodr.bratoszewice.pl, odpowiedziała jedna firma.
 
Wybrano najkorzystniejszą ofertę cenową złożoną przez firmę Bajor Consulting 91-312 Łódź,
ul. Urzędnicza 39 m. 63 na kwotę 49 200,00 zł brutto (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy dwieście złotych 00/100), której to firmie zostanie udzielone zamówienie.

Bratoszewice 24.12.2012


Grafika RPO

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Z DNIA 28.12.2012
 W dniu 28 grudnia 2012 r. udzielono zamówienia firmie Bajor Consulting 91-312 Łódź, ul. Urzędnicza 39 m. 63 na świadczenie usługi menedżera projektu.
 
Bratoszewice 28.12.2012